>
Pomagamy hotelom i właścicielom obiektów noclegowych budować widoczność i świadomość marki w internecie oraz pozyskiwać rezerwacje bezpośrednie.
Marketing internetowy hotelu, to kluczowy element budowania strategii rezerwacji bezpośrednich, czyli direct booking. Obiekty, które nie podejmują tego typu działań, w większości pozyskują rezerwacje z portali rezerwacyjnych, płacąc przy tym wysokie prowizje.
Pomagając różnym obiektom noclegowym nauczyliśmy się, że najskuteczniejsze działania to te, które pasują zarówno do charakterystyki obiektu, jak i jego wielkości, oferty, lokalizacji, segmentu, sytuacji na rynku oraz szeregu innych zmiennych. To sprawia, że „uszycie na miarę” strategii efektywnych działań marketingowych, jest jednym z najlepszych rozwiązań, które długoterminowo pozwolą zwiększyć liczbę rezerwacji bezpośrednich.
Dlatego, aby rozpocząć współpracę przy Marketingu Hotelu, musimy mieć okazję poznać Twój obiekt i ofertę, zrozumieć grupę docelową oraz przewagi konkurencyjne. Bardzo ważne jest również określenie aktualnej widoczności obiektu w sieci, wcześniej podejmowanych działań marketingowych oraz ich efektów.
Z tego powodu współpracę poprzedza warsztat zerowy, na którym jasno określamy cele i sprawdzamy wyżej opisane punkty. Wynikiem warsztatu jest dopasowany do klienta, budżetu i oczekiwanych efektów plan działań. Są one również omawiane i ustalane z klientem podczas trwania warsztatu, dzięki czemu unikamy późniejszych nieporozumień.
To spotkanie daje także możliwość zweryfikowania realności założeń i potrzebnego czasu na zrealizowanie celów już na wczesnym etapie współpracy, co pozwoli uniknąć popełnienia ewentualnego błędu.
Marketing Hotelu błędnie przez wielu jest rozumiany jako „pozycjonowanie”. Jednak przygotowanie skutecznej strategii, która w zauważalny sposób będzie realizować zakładane cele, wymaga wiedzy i zrozumienia wielu obszarów.
Wykorzystanie tylko jednego typu działań lub kanału reklamowego i powielanie działań konkurencji bardzo rzadko przynosi rezultaty. Z tego powodu wiele obiektów uważa, że marketing internetowy „nie działa” i godzi się na płacenie olbrzymich prowizji do portali pośredniczących.
Dlatego tak ważne jest zaangażowanie doświadczonego konsultanta i spojrzenie z innej niż dotychczas perspektywy na podejmowane działania i możliwości.
Rezultat: strategia marketingowa, która jest oparta o charakter i ofertę obiektu, przewagi konkurencyjne, sytuację na rynku oraz budżet. Gotowy do wdrożenia plan działania z opisanymi etapami.
Rezultat: Utworzenie grup docelowych oraz określenie i zrozumienie przewag konkurencyjnych, dzięki czemu zwiększamy skuteczność komunikacji marketingowej i optymalizujemy budżety kampanii.
Rezultat: Przygotowanie i realizacja strategii wartościowej treści, mającej na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania.
Rezultat: Przygotowanie i optymalizacja reklam w wynikach wyszukiwania, która pozwala pozyskiwać rezerwację nawet przy niewielkich budżetach marketingowych.
Rezultat: Zaplanowanie i realizacja płatnych kampanii, które wyświetlą się odpowiednim osobom bazując na ich zainteresowaniach lub interakcji z profilem/stroną obiektu. A dzięki optymalizacji i odpowiedniemu dopasowaniu, obniżamy koszty samych kampanii.
Rezultat: przygotowanie i realizacja planu publikacji, który pomoże zbudować i zaangażować grupę docelową, zwiększy świadomość marki i w odpowiednim momencie zdobyć uwagę gości.
Rezultat: Określenie struktury i wymaganych elementów z uwzględnieniem zasad rządzących stroną internetową obiektu noclegowego, która efektywnie będzie wspierać podejmowane działania marketingowe. Gotowy zestaw wytycznych do wdrożenia przez firmę.
Proces jest również elementem naszej usługi tworzenia strony internetowej hotelu.
Rezultat: Analiza podejmowanych działań, wykrycie i zrozumienie problemów, które uniemożliwiają osiągnięcie celów marketingowych. Zbiór rekomendacji i działań mający na celu poprawę osiąganych rezultatów.
Rezultat: Koniec marketingu, który bazuje na przeczuciach i losowych statystykach. Konfiguracja statystyk i jasna informacja, na jakie działania firma wydaje pieniądze i jakie efekty to przynosi.
Nasze działania marketingowe dobierane są tak, aby były rentowe nawet dla małych i średnich obiektów. Wśród naszych klientów znajdują się obiekty mające po kilkaset apartamentów, jak i kilku/kilkunasto pokojowe obiekty, które dzięki naszej pomoc, w sposób świadomy budują swoją widoczność w internecie i pozyskują rezerwacje bezpośrednie.
Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojego obiektu, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.