Jesteś spoza branży hotelarskiej? Zapraszamy na HWS Digital.

Cześć! Cieszę się, że tu trafiłeś.

Jeżeli to czytasz, to znaczy, że obejrzałeś odcinek na kanale Przygody Przedsiębiorców z moim udziałem.

Mam nadzieje, że poruszone kwestie będą dla Ciebie pomocne, bo choć wydają się proste, to z naszego doświadczenia wynika, że klienci bardzo często je pomijają, a później dziwią się, że ich marketing nie działa.

Zapisz się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich problemach/wyzwaniach i sprawdzimy, czy i jak możemy Ci pomóc.

Jak wygląda konsultacja krok po kroku?

1. Wstępna konsultacja

Na pierwszej rozmowie zapytamy Cię o charakter Twojego obiektu, Twoje cele i podejmowane dotychczasowe działania. 

2. Analiza działań i przygotowanie koncepcji

Na tym etapie weryfikujemy i analizujemy dotychczasowe działania. Na podstawie zebranych informacji układamy strategię i plan marketingowy, dopasowany do Twojego obiektu.

3. Konsultacja

W dogodnym dla Ciebie terminie, przeprowadzamy konsultację, na które omawiamy przygotowaną strategię i plan marketingowy oraz odpowiadamy na pojawiające się pytania.

4. Twoja decyzja

Mając konkretny plan działania, masz wszystkie informacje żeby zacząć działać z marketingiem obiektu. Możesz prowadzić je samodzielnie, lub skorzystać naszej pomocy.

Dla kogo jest konsultacja?

Do konsultacji zapraszamy wszystkich, natomiast na wstępnej rozmowie określamy, czy w ogóle jesteśmy w stanie w jakikolwiek sposób pomóc.

W dalszej kolejności, podejmując decyzję o współpracy, wychodzimy w prostego założenia – nasze działania muszą się Tobie opłacać. Z tego powodu, jednym z etapów przed podjęciem współpracy, jest tzw. kwalifikacja, na której sprawdzamy, czy widzimy potencjał do współpracy. Wypracowaliśmy szereg czynników, który wpływa na tą decyzję, jednak upraszając cały proces możemy stwierdzić, że współpracujemy z:

Hotelami


Apart-hotelami

Obiekty, które w swojej ofercie mają minimum kilkanaście pokoi/apartamentów.

Firmami zarządzającymi najmem

Specjalizujemy się w marketingu firm, które zarządzają minimum 40 apartamentami. W portfolio klientów mamy także klientów z prawie 500 apartamentami.

Obiektami w lokalizacjach turystycznych

Z naszych obserwacji wynika, że nawet mniejsze obiekty, dzięki swojej lokalizacji, mogą wiele zyskać prowadząc działania marketingowe.

Obiektami sezonowymi (np. nad morzem / mazurach)

Najczęściej są to większe ośrodki wypoczynkowe. Odpowiednio wcześnie uruchamiamy kampanie płatne, tak aby w jak największym stopniu pozyskać rezerwacje bezpośrednie.

Obiektami z obrotem +1 mln rocznie

Jeżeli z jakiegoś powodu nie pasujesz do wcześniej wypisanych kategorii, ale spełniasz kryterium przychodowe, to z dużym prawdopodobieństwem, Tobie również będziemy w stanie pomóc.

Zaufali nam

Co mówią o nas klienci?

Pierwsza agencja, która sprawiła, że każda włożona w reklamę złotówka przynosi zwrot.

Zamiast rozmawiać o wizytach na stronie lub wyświetleniach reklamy, rozmawiamy o konkretach – liczbie rezerwacji, wartości rezerwacji i koszcie pozyskania.

Do tego świetnie się z nimi pracuje i pomimo 3 lat współpracy wciąż nas zaskakują.

VIP Apartamenty Zakopane


Czy zmiana samej strony wystarczy, aby zapełnić sezon?

Początkowo w to nie wierzyłem, bo przecież do tej pory kampanie przynosiły rezultat. Jednak brak rezerwacji zmusił mnie do podjęcia decyzji. Efekt?

Rekordowe obłożenie, w najkrótszym czasie. Perfekcyjnie przeanalizowali w czym tkwił problem i zaproponowali odpowiednie rozwiązanie. Dzięki!

O.W. Boski Raj


We współpracy najbardziej doceniam możliwość łatwego i szybkiego kontaktu ze specjalistą, z którymi mogę efektywnie omówić wszelkie nurtujące mnie kwestie lub dowiedzieć się o efektach kampanii. 

Ich szeroki zakres kompetencji umożliwia realizację niemal każdego zadania w jednym miejscu, bez konieczności angażowania dodatkowych zasobów i współpracy z kolejnymi firmami.

Wrota Zakopane


Zaplanuj swój marketing