W czym pomogliśmy?
W ramach współpracy z dwoma obiektami – Willa Olga i Willa Art – stworzyliśmy nowoczesne strony internetowe dostosowane do specyfiki każdego z obiektów. Nasze działania obejmowały:
1. Utworzenie stron WWW dla obu obiektów z zachowaniem odrębnego stylu:
- Strona Willi Olga – minimalistyczna, z naciskiem na bliskość natury i relaks.
- Strona Willi Art – nowoczesna, podkreślająca góralski klimat z elementami nowoczesnych wnętrz.
2. Integracja nowoczesnych rozwiązań technicznych umożliwiających łatwe zarządzanie rezerwacjami oraz poprawę doświadczenia użytkowników.
Strony można zobaczyć pod poniższymi linkami:
Willa Olga
Willa Art
O kliencie
Willa Olga znajduje się w malowniczej Dolinie Strążyskiej i oferuje apartamenty z widokiem na Tatry. Budynek pochodzi z lat 30. XX w., a jego drewniana konstrukcja wpisuje się w tradycyjną zakopiańską architekturę. Odwiedzający Willę Olga goście doceniają spokojną okolicę, piękne widoki i bliskość natury.
Z kolei Willa Art to niewielki drewniany dom z pięcioma apartamentami położony w pobliżu górskich stoków Zakopanego. Obiekt oferuje unikalne połączenie nowoczesnych wnętrz z tradycyjnymi motywami góralskimi, a także udogodnienia takie jak ogród, sauna, słoneczna łąka oraz bawialnia dla dzieci.
Wyzwania
Pierwszy z opisywanych obiektów, Willa Olga, mierzył się przede wszystkim z wyzwaniem polegającym na braku silnika rezerwacji na stronie. Klient chciał skupić się na:
- Przyciągnięciu większej liczby rezerwacji bezpośrednich
- Zmniejszeniu uzależnienia od OTA.
Dodatkowo ich strona miała podkreślać urok drewnianego domu oraz bliskość natury, a także przyciągać klientów szukających ciszy i relaksu.
W przypadku Willi Art wyzwania były natomiast nieco inne. Właścicielom obiektu zależało na:
- Ułatwieniu możliwości dokonywania bezpośrednich rezerwacji
- Lepszej komunikacji atutów obiektu.
Chciano wyróżnić nieszablonowy styl wnętrz (nowoczesny z góralskimi elementami) i wyeksponować wyjątkowe udogodnienia, takie jak sauna, słoneczna łąka oraz strefa zabaw dla dzieci, aby przyciągnąć więcej rodzin z dziećmi.
Nasze rozwiązania
Chociaż w obu przypadkach celem była poprawa liczby rezerwacji bezpośrednich, wymagania dla każdego z obiektów różniły się znacząco od siebie. Zaczęliśmy więc od dokładnej analizą potrzeb naszych klientów, a po niej rozpoczęliśmy pracę nad stronami…
- Strona obiektu Willa Olga
By odzwierciedlić spokojny, naturalny klimat willi, postawiliśmy w tym przypadku na minimalistyczny design. Strona została zaprojektowana tak, aby maksymalnie wyeksponować bliskość przyrody oraz urok drewnianej architektury.
Jeśli chodzi natomiast o kwestie techniczne: ze stroną zintegrowaliśmy system rezerwacyjny Guest Sage, co umożliwiło uniezależnienie obiektu od serwisów OTA. Projektując układ strony zdecydowaliśmy się również dodać i wyróżnić sekcję ze spacerem wirtualnym po obiekcie. Działanie to miało na celu zwiększenie atrakcyjności Willi Olga w oczach aktywnie wypoczywających turystów.
- Strona obiektu Willa Art
Przygotowując stronę Willi Art zastosowaliśmy nowoczesny, ale nadal góralski design, nawiązujący do estetyki wnętrz obiektu. Strona miała przyciągać rodziny oraz pary szukające spokojnego miejsca do odpoczynku.
Strona została zoptymalizowana pod kątem SEO, ze szczególnym naciskiem na lokalne frazy kluczowe, co zwiększyło jej widoczność w wyszukiwarce. Klient stworzył także przejrzyste opisy apartamentów, a najistotniejsze udogodnienia obiektu – takie jak sauna, słoneczna łąka i bawialnia – wyróżniliśmy, aby przyciągnąć rodziny z dziećmi.
Jakie wyniki udało się osiągnąć?
Na pozytywne efekty stworzenia nowoczesnych i przyjaznych użytkownikom stron internetowych nie trzeba było zbyt długo czekać.
Willa Olga:
- Integracja systemu rezerwacyjnego Guest Sage BE pozwoliła na zwiększenie liczby rezerwacji bezpośrednich, a jednocześnie zmniejszyła zależność od platform OTA.
- Minimalistyczny design strony wzbudził pozytywne reakcje gości, co przełożyło się na większą liczbę zapytań i rezerwacji.
Willa Art:
- Nowoczesny, ale jednocześnie góralski design strony oraz optymalizacja SEO przyczyniły się do zwiększenia widoczności obiektu w wyszukiwarce, zwiększając w efekcie liczbę odwiedzin strony oraz rezerwacji, szczególnie wśród rodzin z dziećmi i par.
Podsumowanie
Mimo że zgodnie z życzeniem klienta obie strony zostały stworzone na bazie szablonów, zachowaliśmy unikalny charakter każdego obiektu. Odpowiednie podkreślenie cech obiektów – spokojny, naturalny klimat Willi Olga i nowoczesność z góralskim akcentem w Willi Art – okazało się kluczowe dla sukcesu.
Wyróżniliśmy dzięki temu Willę Olga i Willę Art na tle konkurencji, przyciągając nowych gości, a także zwiększając liczbę rezerwacji bezpośrednich. Ponadto dzięki naszemu podejściu do projektowania oraz integracji nowoczesnych narzędzi rezerwacyjnych, klient zredukował zależność od OTA i poprawił wyniki finansowe obiektów.
Jeśli chcesz przekonać się, w jaki sposób możemy Ci pomóc z marketingiem Twojego hotelu w sieci, umów się na bezpłatną konsultację. Przyjrzymy się Twojej sytuacji i podpowiemy, jak postawić kolejny krok.