Pozycjonowanie strony Hotelu

Zwiększamy widoczność stron internetowych Hotelu w wynikach wyszukiwania Google. Wykonujemy audyty SEO, dobieramy słowa kluczowe i pozyskujemy wartościowe backlinki.

Zwiększ widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i docieraj do użytkowników w momencie, gdy poszukują noclegu w Twojej okolicy.


Czy pozycjonowanie strony hotelu ma sens?

Pozycjonowanie strony hotelu ma sens, jeżeli Twoi potencjalni goście samodzielnie i świadomie poszukują inspiracji lub pobytu w okolicy. Po zapoznaniu się z Twoją ofertą  oraz danymi dostępnymi w wykorzystanych przez nas narzędziach, możemy określić czy i jaki potencjał ma pozycjonowanie dla Twojego obiektu.

Należy jednak mieć świadomość, że pozycjonowanie to długotrwały proces i realne efekty (w postaci rezerwacji) mogą pojawić się po kilku, czy nawet kilkunastu miesiącach. Dlatego nie należy rezygnować z innych działań marketingowych, takich jak kampanie płatne, które przynoszą rezultaty zdecydowanie szybciej.

Skonsultuj z nami pozycjonowanie Twojego Hotelu

Twoja strona internetowa nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania Google? Nie wiesz czy pozycjonowanie strony jest dla Ciebie? Zlecasz pozycjonowanie, ale nie widzisz efektów?

W jaki sposób pozycjonujemy strony Hotelu?

Badamy potencjał pozycjonowania 

Pierwszym krokiem, który wykonujemy jeszcze przed podpisaniem umowy, jest wstępne badanie słów kluczowych, konkurencji i potencjału. Jeżeli na tym etapie nie widzimy możliwości, aby pozycjonowanie przyniosło wymierne korzyści (w postaci rezerwacji), to otwarcie o tym mówimy.

Rozpoczynamy od audytu technicznego

Po nawiązaniu współpracy weryfikujemy i naprawiamy techniczne aspekty Twojej strony, które mogą mieć wpływ na pozycję strony w Google. Weryfikujemy działanie i wygląd strony na urządzeniach mobilnych, szybkość ładowania strony, strukturę podstron, hierarchię nagłówków, czy poprawność adresów URL.

Badamy słowa kluczowe i tworzymy content plan

Dokładnie analizujemy wybrane słowa kluczowe oraz intencje użytkowników, wyszukujemy inne frazy z potencjałem. Tworzymy listę potrzebnych fraz i przygotowujemy content plan do dalszych prac.

Tworzymy i optymalizujemy treści

Bazując na przygotowanym content planie, tworzymy wartościowe treści zarówno dla użytkownika jak i wyszukiwarek. Zgodnie z dobrymi praktykami Google, uzupełniamy stronę o odpowiednie formatowanie, nagłówki, metatagi, czy zdjęcia. Na końcu dbamy o odpowiednie linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, tak aby ułatwić robotom indeksowanie strony.

Co zyskujesz realizując pozycjonowanie Hotelu z HWS?

Zmniejszasz prowizję płaconą do pośredników

Zwiększ liczbę rezerwacji bezpośrednich, zyskaj niezależność i zbuduj prawdziwe relacje ze swoimi gośćmi.

Ułatwiasz gościom odnalezienie Twojego Hotelu

Potencjalny gość łatwiej znajdzie stronę Twojego Hotelu, w momencie gdy aktywnie szuka wypoczynku.

Realizacja celów reklamowych

Poprawnie prowadzone pozycjonowanie uzupełnia pozostałe działania marketingowa, dzięki czemu osiągasz założone cele.

Masz dostęp do raportów i analiz

Otrzymujesz od nas pełny raport z zrealizowanych działań oraz osiągane rezultaty. Wszystko przedstawione w prosty i zrozumiały sposób.

Efektywnie wydajemy uzgodniony budżet

Trzymamy się ustalonego planu, ale także na bieżąco analizujemy osiągane rezultaty. W razie potrzeby przenosimy budżety np. z tworzenia treści na backlinki i odwrotnie. 

Budujesz świadomość marki swojego hotelu

Poprzez zwiększenie ruchu na stronie internetowej Twojego hotelu, zwiększasz jego rozpoznawalność wśród klientów.

Czy wiesz, że...?

Bardzo często okazuje się, że firmy pozycjonują frazy o ogromnej konkurencyjności lub o znikomym wolumenie wyszukiwania, co sprawia że takie działania nigdy nie przełożą się na realną sprzedaż?

Chciałbyś się dowiedzieć, czy pozycjonowanie strony Hotelu w Twoim przypadku się sprawdzi?

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony Hotelu?

Kwota potrzebna na pozycjonowanie zależy od kilku czynników, m.in.: liczby i konkurencyjności fraz, aktualnych statystyk i widoczności domeny, czy tego jak szybko chcesz osiągnąć pierwsze rezultaty. Można natomiast określić, że inwestycja w przemyślane działania marketingowe, to kwoty od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Dokładną wycenę otrzymujesz od nas po rozmowie, na której poznajemy Twój obiekt, wyzwania i potrzeby oraz po wstępnym zbadaniu potencjału.

Kiedy zobaczę pierwsze wyniki pozycjonowania?

Efekty pozycjonowania zależą od wybranych fraz, ich konkurencyjności, czy aktualnych statystyk domeny. Dla przykładu, ogólne frazy kluczowe takie jak "apartamenty Kraków", czy "noclegi Kraków" będą bardzo trudne do wypozycjonowania i może to zająć nawet kilka lat. Natomiast na frazach z tzw. "długim ogonem" lub frazach opisujących lokalne atrakcje, wyniki mogą pojawić się szybciej, czasem nawet po 1-2 miesiącach.

W ramach współpracy wybieramy różne typy fraz, które pasują do Twojego obiektu, tak by rezultaty były krótko jak i długoterminowo.

Czy duży budżet gwarantuje szybkie wyniki?

Większy budżet pozwoli nam przygotować więcej tekstów lub pozyskać więcej jakościowych linków, natomiast nawet takie działania nie gwarantują bardzo szybkich rezultatów. Całość powinna wyglądać naturalnie dla wyszukiwarek, dlatego w wielu sytuacjach lepiej jest rozłożyć takie działania na kilka miesięcy.

Czy pozycjonowanie Hotelu jest dla mnie?

Jeżeli użytkownicy aktywnie szukają pobytu w Twoim mieście lub okolicy, to z dużym prawdopodobieństwem takie działania długoterminowo będą dobrą inwestycją. 

Nie wiesz jak to sprawdzić? Skorzystaj z Bezpłatnej Konsultacji i wyślij do nas zapytanie, wspólnie sprawdzimy potencjał i podpowiemy, czy takie działania przyniosą rezultat. 🙂

Czy zajmujecie się również kampaniami płatnymi (w Google i Facebook)?

Tak, oferujemy również prowadzenie kampanii płatnych, gdzie dzięki naszym sprawdzonym strategiom, możesz zwiększyć ruch na swojej stronie i liczbę rezerwacji bezpośrednich.

Czy samo pozycjonowanie, bez innych działań marketingowych, ma sens?

Należy pamiętać, że pozycjonowanie to maraton, a perspektywa zwrotu z tej inwestycji to raczej więcej niż 1 rok.

Dlatego jeżeli zależy Ci na zwiększeniu liczby rezerwacji od razu, to lepszym rozwiązaniem będą kampanie płatne, które mają natychmiastowy efekt.