Pozycjonowanie hoteli – 5 sposobów na sprawdzenie, czy działa

Opóźnienia w wypłatach środków, błędne naliczanie prowizji. Z tymi problemami borykają się okazjonalnie właściciele obiektów korzystający z portali pośredniczących typu booking.com. U wielu z nich rodzą one pytanie „jak nie te platformy to… co?”. Słusznie zresztą, bo warto dywersyfikować źródła pozyskiwania swoich rezerwacji i przychodu, zamiast polegać na jednym.

Promocja hotelu na Facebooku – Na co uważać by nie stracić swojego konta?

Opóźnienia w wypłatach środków, błędne naliczanie prowizji. Z tymi problemami borykają się okazjonalnie właściciele obiektów korzystający z portali pośredniczących typu booking.com. U wielu z nich rodzą one pytanie „jak nie te platformy to… co?”. Słusznie zresztą, bo warto dywersyfikować źródła pozyskiwania swoich rezerwacji i przychodu, zamiast polegać na jednym.

Top 4 narzędzia marketingowe dla strony hotelu – Czy znasz któreś z nich?

Opóźnienia w wypłatach środków, błędne naliczanie prowizji. Z tymi problemami borykają się okazjonalnie właściciele obiektów korzystający z portali pośredniczących typu booking.com. U wielu z nich rodzą one pytanie „jak nie te platformy to… co?”. Słusznie zresztą, bo warto dywersyfikować źródła pozyskiwania swoich rezerwacji i przychodu, zamiast polegać na jednym.

Google, Facebook czy TikTok: Który system reklamowy będzie lepszy, by promować Twój Hotel?

Opóźnienia w wypłatach środków, błędne naliczanie prowizji. Z tymi problemami borykają się okazjonalnie właściciele obiektów korzystający z portali pośredniczących typu booking.com. U wielu z nich rodzą one pytanie „jak nie te platformy to… co?”. Słusznie zresztą, bo warto dywersyfikować źródła pozyskiwania swoich rezerwacji i przychodu, zamiast polegać na jednym.